Ukoliko je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti prigovor Prodavatelju (Luminus Mod d.o.o.) putem e-maila: hug@luminusmod.hr ili pismeno na adresu: Luminus Mod d.o.o., Dankovečka 12, 10000 Zagreb, Hrvatska.
Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:
- Isporuka robe koja nije naručena
- Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor sukladno Zakonu o zaštiti potrošača šalje se Kupcu u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Odgovor Prodavatelj šalje na primarnom jeziku webshopa ili ako je moguće na jeziku Kupca.
Prodavatelj će prihvatiti u cjelosti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.
Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni i korišteni, a zdravstveno ispravni. Sva roba koju Prodavatelj prodaje ispravno je skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se pravilno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.